poniedziałek, 18 czerwca 2012

Inżynier !!!

Po dzisiejszej obronie mogę chwalić się już przydomkiem inżynier ;) !
Z racji nauki nie miałam niestety czasu dzielić się z Wami nowymi postami, więc teraz szybciutko nadrabiam zaległości. Dzisiaj jest straaaasznie gorąco - ponad 30 stopni. A ja musiałam męczyć się w marynarce i rajstopach ! Ughhh!
Pamiętacie jak kilka postów wcześniej pokazywałam Wam moją nową sukienkę z baskinką - dzisiaj nadszedł jej dzień premierowy. Do sukienki założyłam klasyczne czarne szpilki, granatową marynarkę oraz coś dla koloru - koralowa torebka.
Sukienka jest prze wygodna ! I mimo,że mam dosyć szerokie biodra - jest skrojona idealnie, a baskinka tuszuje co nie co ;)

Ogłaszam oficjalne rozpoczęcie wakacji !














sukienka - ZARA, marynarka - H&M, buty - SEQUINSHOES, torebka -MOHITO

18 komentarzy:

  1. gratulacje! :) cudna sukienka, masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ!
    Śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani inżynier ! wow ! gratuluję! a ta torebeczke ciągle chodzi za mną! chyba czas ją kupić hihih

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie stroje :) niby formalnie i wizytowo, ale odkryte plecy są mega seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, ale super - GRATULACJE Pani Inżynier! :)
    Powiem Ci szczerze, w sumie to napiszę, że bardzo podoba mi się Twoja sukienka! Najbardziej jej tył, bo uwielbiam dekolty na plecach, a Twoja ma bardzo fajny, wygląda to świetnie! :) Musiałaś zaczarować komisję tą sukienką. :P

    Buziaki i jeszcze raz gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcięcie na plecach jest genialne :) mega seksownie ;) Gratuluję oczywiście tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze tego tytulu- inzyniera:D
    ja jeszcze mecze sesje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow genialna jest ta sukienka!! czadowo w niej wyglądasz;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Świetna sukienka, a plecy genialne :) Gratuluję tytułu. Właśnie rozpoczęłam nowego bloga, będę wdzięczna za komentarze i obserwowanie. Oczywiście ja też obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obronienia się ;)
    Stylizacja bardzo fajna ,ślicznie wyglądasz ,a sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację :)
    A u mnie brzydka pogoda: (

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! piękna sukienka , niesamowicie kobieca ! baskinka i to wycięcie z tyłu... mmmmmmega w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  13. tył sukienki jest boski!
    gratulację pani inżynier:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, w ogóle jesteś śliczna :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka i co ważniejsze świetnie się w niej prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)