wtorek, 10 lipca 2012

be fit !

Cześć Wszystkim !
Kolejny dzień zleciał z prędkością światła...To już prawie połowa lipca !!!
Cały dzień pracowałam i nareszcie nadeszła chwila relaxu ;)
Właśnie zajadam się pyszną zieloną sałatką i mam ochotę na więcej !



Udało mi się wczoraj zrealizować pierwszy trening z Ewą Chodakowską - całkiem fajne ćwiczenia, aczkolwiek większość znanych mi. Dzisiaj zamierzam zrealizować kolejną płytę DVD ;)


A z Wami chciałam się pochwalić swoim nowym nabytkiem - neonową spódnicę, która oryginalnie powinna mieć zamek z przodu, ale jakoś tak wolałam tył ;)

 spódnica - H&M


Czy Wy również zauważyłyście, że w sklepach nic nie ma ?!
A znalezienie sukienki graniczy z cudem...

19 komentarzy:

  1. Ślicznie i smacznie. Ja w zeszłym tygodniu kupiłam dwie świetne sukienki. Mam nadzieję, że od września do pracy mi się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na odwrót ;) na nic się nie mogę zdecydować :P za dużo tego wszystkiego jest :) świetna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka:) ja też dzisiaj zajadałam się sałatką *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzyj do sh. Tanio i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3
    - śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Totalnie nic ciekawego, ja osobiście jestem załamana bo liczyłam na fajne wyprzedażowe łupy. A tu psikus :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma nic tylko wtedy jak szukam a jak idę ot tak sobie jest aż za dużo- śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takiego typu sałatki, więc na pewno spróbuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamek z przodu wyglądałby idealnie i gdybys włożyła bluzkę w środek spróbuj tak koniecznie ;) ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja widziałam w sklepach sporo fajnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sukienusia:)
    ZAPRASZAM NA CANDY!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię sałatki, ale ostatnia moja przygoda skończyła się niesmacznie, bo zrobiłam całą michę a okazało się, że jest strasznie gorzka, bo sałata miała taki smak;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mam teraz ochotę na sałatkę! a Twoje wyglada bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super spodniczka
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna spodniczka :) zapraszam na mój blog www.sanalsha.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I was just chatting with my coworker about this today at lunch . Don't remember how we got on the subject in truth, they brought it up. I do recall eating a wonderful steak salad with cranberries on it. I digress
    jeux de online

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)