piątek, 8 czerwca 2012

Motivation

Brak ładnej pogody skłania jedynie do spaaania!  Mamy czerwiec i niestety nic poza tym...Chociaż dzisiaj wyszło słońce i jest naprawdę ciepło. Ja jestem w trakcie nauki do egzaminu - a dzisiaj udało mi się złożyć wniosek o paszport (co tam 3,5 h czekania...).
Dzisiaj mam dla Was stylizację z moja nową torebką i nowymi balerinkami ;)
Jak dla mnie żółty akcent TO JEST TO ! ;)











 bluzka - BERSHKA, spodnie-ZARA,torebka-PARFOIS,pasek-MOHITO, balerinki - CzasNaButy
A dzisiaj rozpoczęcie Euro, mnóstwo ludzi we Wrocławiu, nie mówiąc już o różnorodnych flagach wszędzie ,gdzie się tylko spojrzy.
Będziecie kibicować ;)?

4 komentarze:

  1. Jasne, że kibicujemy :) super torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łądny zestaw, torebka jest świetna. :) dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz fajne wlosy! Torebeczka i baletki są śliczne ;) kibicowac? Kochana, ja kibicuje juz od daaawna ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)