niedziela, 3 czerwca 2012

Must have!

Pewnie każda z Was na na oku wiele ciekawych perełek - ja mam już chyba setki, ale powolutko, powolutku i w końcu będą moje ;)!
Od dawna marzyła mi się sukienka, bądź też spódnic z baskinką. Mierzyłam wiele,ale żadna nie była "Tą" jedyną. Dzisiaj przez przypadek weszłam na chwilkę do Zary i... To cudo jest już moje ! ;)
Mam nadzieję,że wkrótce będę mogła przedstawić ją na sobie ;)
Z chęcią założyłabym żółte sandałki, które koniec końców postanowiłam kupić - i wcale nie żałuję!
Do tego dzisiaj udało mi się zdobyć żółtą torebkę, na którą również polowałam.
 Kolejną rzeczą, którą już nie udało mi się zdobyć, jest różowa marynarka H&M (I wielka prośba - jeżeli któraś widziałaby gdzieś taką r.36 to baaardzo proszę o kontakt ;)) Aszz kocham neony !

Następnie : BUTY !

Uff czemu nie jestem milionerką ;)?


15 komentarzy:

  1. cudna sukienka ! ta torebka aj rewelacyjna jest <3 ...gratuluje udanych łowów !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego ja nie jestem milionerką? :( Gratuluję udanych zakupów. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baskinka <33 ojj chciałoby się te wszystkie rzeczy mieć ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No może przesadziłam z tą starością, ale już późniejsza młodość :P Prześlicznie dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tą marynarką ;d ale coś mi materiał nie pasował...gdyby była o połowe tańsza to brałabym ! ;d
    na allegro widziałam ! zajrzyj tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie na allegro spóźniłam się z aukcją i już nie ma :(

      Usuń
  6. To ja czekam aż pokażesz nam sukieneczkę na sobie, bo jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie na słupku są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka jest niesamowita, zresztą tak samo jak te pierwsze buty :>

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne!!!!!
    czemu ja tez nie jestem!!!:P
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love love love the very first dress!! Soooo pretty and classic!

    Check out my latest bracelet giveaway!!

    XX
    Jessie
    www.87life.net
    Check out 87Life on Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie znalazlam nigdzie tej sukienki z Zary, a jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć ( zapewnienia zarowe pani) rozeszły się jak ciepłe bułeczki ;)

      Usuń
  12. 34 years old Software Engineer III Kori Candish, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Candle making. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Ferrari 500 TRC. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)