niedziela, 10 czerwca 2012

Yellow mix

Czas wciąż goni do przodu i tym sposobem jutro już po raz kolejny "ulubiony" poniedziałek. Dzisiaj korzystając jeszcze z ładnej pogody wybraliśmy się na spacer. Całe południe było duszo.
Niestety to mogło skończyć się jedynie deszczem...
Czy to już jest codziennością, czy może nadchodzą jakieś nieoczekiwane zmiany ?
Chciałabym dzisiaj pokazać stylizację z butami, o których pisałam parę postów wstecz. Dość długo zastanawiałam się nad ich kupnem, a kropką nad "i" była chyba opinia Mojego, który stwierdził, że są bardzo ładne.
Więc wybrałam się do sklepu - tak wiecie, - a zobaczę czy jeszcze są - i były...Ostatnie 2 pary w tym mój rozmiar. Potraktowałam to jako znak, a że przy okazji miałam imieniny - sprawiłam sobie prezent ;)
I taka oto są - wspaniałe neonki, których już nikomu nie oddam! Razem z torebką dosyć mocno się zakolegowały ;)
A teraz - rozgrzewany móżdżek - zabieramy się za naukę ;)
Miłego niedzielnego wieczoru !







bluzka - ZARA, spodnie - ZARA, buty- H&M, torebka - PARFOIS

22 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem totalnie tutaj trafiłam, ale stylizacja z tego posta przyciągnęła mnie na dłużej ;)


    możesz mi powiedzieć ile cm mają te butki :>?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz nie wygoda mnie przeraża a cm niestety, bo sama mam 179 :) gdyby mialy z 8 to bym się nie wahała, ale w takim wypadku każdy dodatkowy cm to problem dla mnie ;)


    Ostatnio nie mam weny na klupanie czegoś 'pożywniejszego' na blogu, ale mam nadzieję wena wróci :)


    Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepieknie wygladasz ;-) i te buciki, ah.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś baaardzo ładna! świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne buty i torebka ...uwielbiam takie słodkie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :))

    Dzięki za słowa wsparcia, ogromnie je doceniam. Tym komentarzem trafiłaś w samo sedno problemu. 'nic nie mówienie' .. w ogóle tego nie rozumiem, ale już chyba nawet nie muszę rozumieć.

    jeszcze raz wielkie dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. niby prosta stylizacja, a te żółte dodatki dodają jej charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duszno, ale mimo tego zazdroszczę pogody - u mnie cały czas pada, tylko na chwilę przestaje i znowu to samo! Taki właśnie mamy czerwiec, niestety. :(
    Bardzo podobają mi sie Twoje buty, świetny kolor i krój! Fajny look! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty! a ta torebka to jakieś cudo! :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz! A buciki boskie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. The Secrets and techniques of Money Gifting! Discover How I Rake in 1000s With Cashgifting
    jeux jeux
    jeux de jewel
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)