czwartek, 21 czerwca 2012

Wygrzebane

W poszukiwaniu inspiracji w swojej szafie wynalazłam buty, które kupiłam 3 lata temu - noszone może 3 razy. I tak to właśnie jest ...Szafa moją otchłanią bez końca jest ;)

Mamy astronomiczne lato, a za oknem połączenie przed wiosennej pogody z odrobiną szaleństwa (czyt. szalejące pioruny). Na razie nasłuchałam się planów wakacyjnych - ja ich nie mam wcale a wcale.
Spontaniczne decyzje smakują najlepiej ;) !
Po za tym została mi do wykonania cała biurokracjo-dokumentacja. Zdjęcia, wnioski ... Wszystko po to, aby zostać mgr ;)
I wprawdzie mam już wakacje - mimo to cały czas  latam między pracą, domem i treningami. Chcę już odpocząć ! Moja psychika puka codziennie do mych drzwi - Joanno , może jakiś relax ?!
Ale chyba jak na razie jest to niemożliwe. Mam nadzieję,że już niedługo...
Dużo słońca tego lata !










 sukienka - ZARA, buty - ALDO, bransoletka - PARFOIS, torebka - MOHITO



20 komentarzy:

  1. o rany nie wierzę takie cudeńka kitrałaś w szafie 3 lata ?? :D rewelacyjne są no i z kolorami tego lata trafiłaś w punkt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki! A zwizalam ręcznie hehe :) troche zabawy jest ale potem efekt w miare spoko :) super buciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. super spódnica- obserwuj DeeZee uważnie na FB może uzupełnią ja już tak wiele razy miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że uda Ci się wypocząć w najbliższym czasie :) śliczne buty i torebka, cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te butki są przepiękne ! <3
    Życzę Ci kochana żebyś wypoczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne butki :) powinnaś nosić jak najczęściej, lato jest po to aby szaleć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty marzenie!!!!!!
    Cudownie!!!! przepięknie kochana!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Teee buty! Extra! Wyjątkowe, z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem właśnie co z tym jest nie tak :(( a sukienka jest bajeczna ♥

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)