poniedziałek, 9 lipca 2012

Evening

Popijam właśnie kawę mrożoną z lodami waniliowymi , a cały wieczór mam ochotę poświęcić na czytaniu i przeglądaniu gazety.
Nie powiem - ale kusi mnie również trening z Ewą Chodakowską - dodatek do Shape'a ;) O tak moje Drogie - wakacje to czas wyrzeczeń i pracy nam ciałkiem.

Dzień miałam dosyć pracowity - rano wybrałam się na egzamin  na mgr , który okazał się rozmową kwalifikacyjną - i tak o to jestem studentką uniwersytetu ekonomicznego ;)
Potem poleciałam na pobranie krwi.

Dzisiaj już troszkę chłodniej , ale pogoda i tak baaardzo dopisuje ;)
Przygotowałam sobie już obiadek na jutro i zmykam leniuchować ;)













 bluzka - H&M, spodenki - H&M
Lektura na wieczór ;)


Oraz dzisiejsze "twarzowe" zakupy ;)


9 komentarzy:

  1. ja jutro zamierzam poświecić dzień na przeglądanie gazet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Studentko:) Ja też dzisiaj miałam badanie, ale inne. Jutro odbieram wyniki;
    pozdrawiam, miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja codziennie przeglądam gazety :P Prześliczna masz ta bluzeczkę typu baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę kupiłam w Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i ciekawy blog:)
    +oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj nom kochana nic straconego.;pp Troszke ćwiczeń i będzie super!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratulacje! :)

    Napisz jak służy Ci ten krem z Ziaji, bo też się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)