sobota, 26 maja 2012

Kupić , nie kupić ?

Wpadłam wczoraj na chwilkę do H&M i się zakochałam ! Natrafiłam na przepiękne neonowe sandałki, które podbiły moje serce ;)
Ale...Zaczęłam się zastanawiać czy naprawdę muszę je mieć - tzn. czy będę miała je do czego nosić. Ale chyba więcej przemawia za...Jednak ...Jak myślicie? Jest to dobry pomysł ;)? Musicie mi pomóc;)!
A po za tym zainteresowały mnie również spodnie - miętowe, ze srebrnym motywem wężowym. Na ciepłe dni idealne ! Nawet z tymi sandałkami wyglądają uroczo ;) Co o nich sądzicie ;)?

A w dni dzisiejszym udaliśmy się zwiedzić Sky Tower, otwarty w czwartek. W sumie nic ciekawego - mało sklepów i nic co by mocno rzucało się w oczy.  A potem moje ukochane sushi ! Mniam !

Życzę miłego wieczoru i czekam na Wasze porady  ;)!











11 komentarzy:

  1. Mi się osobiście żółte butki nie podobają :( balerinki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nie warto się przejmować, ale szkoda mi mojego K. kiedy za każdym razem jedzie bo sobie profesor zażyczy a tutaj nie przychodzi.. przez to można wydać majątek na bilety.. a z tą pracą to też szkoda gadać..

    Mnie jakoś nie przekonują te żółte buty, osobiście w życiu bym ich na nogę nie założyła ale wiesz, jak kto woli ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym kupiła :D
    spodnie mi się nie podobają, nie lubię motywu wężowej skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mówię: kupić! Nawet do tej niebieskiej bluzeczki wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm problematyczny kolorek :D Ale jak szaleć to szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie na zdjęciach może tak wygląda , ale w rzewczywistości jest to mięta . Wina aparatu : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sandałki są w h&m? Muszę jutro wpaść :D . Kupuj, są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym kupiła ale raczej w innym kolorze. Za to spodnie bardzo fajne ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie w wężowych spodniach, a w neonowych szpilkach zakochałam się w chwili gdy je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają zajebiście, ale pewnie to efekt jednego sezonu ..

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)