środa, 13 czerwca 2012

rainy day

Z racji tego, że mamy czerwiec, a w czerwcu  normalnym  zjawiskiem jest ciągły deszcz - - przygotowałam stylizację sprzed lustra ;)
Dosłownie !
Uwielbiam ten kolor , a Wy ? Szczególnie szpilki w tym kolorze! Moim zdaniem pasują do wszystkiego.
Prosta sukienka , pasek i stylizacja gotowa. Aczkolwiek wolałabym się już troszkę porozbierać ;)

Dziewczyny , kiedy będą przeceny ?! Niby już gdzieniegdzie są, ale chodzi mi głównie o markę INDITEX oraz MANGO(tam już widziałam wszystko poukładane na buszowanko).
Już nie mogę się doczekać ;)






sukienka - H&M, buty - ZARA, naszyjnik - NEW LOOK, pasek- BERSHKA

14 komentarzy:

  1. pieknie wygladasz w kobalcie ^^ cudny naszyjnik

    obserwuje z przyjemnoscia :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sukienki! Poluje na taką właśnie :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu niebiesko:) Pięknie. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się takie duże, nietypowe naszyjniki, ale zastanawiam się, czy osobiście do czegoś by mi pasowały...:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik jest przepiękny :)

    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Zazdroszczę naszyjnika<3 cudo;)
    Zapraszam do Mnie!

    http://odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja <3 i jeszcze ta fryzura! CUDO!
    ZAPRASZAM DO MNIE :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, that necklace is so pretty!
    X

    OdpowiedzUsuń
  8. tunika bardzo fajna !
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)