środa, 4 lipca 2012

Greeny

Czy Wam czas też tak szybko leci ?
Ja pomimo,że mam wakacje ciągle siedzę w pracy i  nie mam na nic czasu !
Dlatego też robiłam sobie małą przerwę od Pana Komputera i zasypiałam godzina 22 ;)
Mamy już lipiec ! a za oknem pada,pada i ciągle jest jakaś cholerna burza...
Planów wakacyjnych wciąż brak, ale trzeba być dobrej myśli.
W sklepach wyprzedaże - ale co to jest 10 zł mniej czy 20 ;)?
Dlatego też postanowiłam wznowić przeszper po SH - w następnej notce pokażę Wam moje zdobycze.
Mam po za tym  już upatrzoną lustrzankę i na dniach będę ją ściskać ;)

A na przygotowałam dzisiaj dla Was zestaw na upalne dni, które mam nadzieję powrócą.


















sukienka - PROMOD, buty - ZARA, torebka - RIVER ISLAND, bransoletka - NEW LOOK

9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, jak najbardziej jestem za zielenią - wczoraj w identycznym odcieniu kupiłam sukienkę:) Tak się cieszę.
    Extra buty:)
    Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest super;) pasuje Ci;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest wspaniała i te kryształki na dole, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna ta zieleń! Idelna dla Ciebie, w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne buty :D Chyba poszukam ich na wyprzedażach bo kuszą mnie już ok kwietnia ale jakoś zawsze szkoda mi było kasy na nie ale może uda się wyhaczyć je troszke taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)