sobota, 12 maja 2012

Chillout

   Nasza pogoda jest naprawdę zaskakująca. Wczoraj w słońcu dochodziło do 30 stopni, dzisiaj baaardzo wieje, rano lało i nie wiem czy jest chociaż 10 stopni. Chyba zdążyliśmy się do tego przyzwyczaić ?

    Dzisiejszy dzień zaczęłam pracą, potem na chwilkę wpadłam do H&M. Ile tam jest nowości! Każdy kolor przyciągał mój wzrok i ciężko było się zdecydować na cokolwiek. Ale nie powiem - lubię gdy właśnie tak jest. A ostatnio co wchodziłam do jakiegoś sklepu to jakoś tak pusto, brakowało tego "czegoś".
    Nadal jestem w trakcie poszukiwania stroju kąpielowego - to jest jakieś piekło. Nie wiem na kogo są te masowe stroje, które jedynie ładnie "wiszą" na wieszaku. Co wezmę któryś z nadzieją ... Fatalnie! Ale wcale nie zamierzam się poddawać ;)
   
   Od początku maja walczę ze sobą, aby w końcu zacząć się uczyć...Mam do zrobienia większy projekt...No i tak czas leci...A mi wciąż daleko do tego...Do roboty! Jeszcze tylko 2 tygodnie.
Wczoraj po za tym byłam na testach rekrutacyjnych do Volvo. Byłam tam rok temu na praktykach - świetna sprawa i naprawdę zależy mi żeby się tam dostać. Tak chciałabym robić w życiu coś co będę lubiła...

    A dzisiaj kolejna stylizacja - jeszcze raz telefonem komórkowym.




























ramonseska - ZARA, spodnie - ZARA, sweter- H&M, top - H&M, torebka - BERSHKA, buty - ALLEGRO, naszyjnik- H&M, gumka - H&M, okulary - DIVERSE

23 komentarze:

  1. Mnie osobiście, jakoś te wafle same tak na sucho nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest świetna! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo fotogeniczna:)
    bardzo fajne buciki i torebka, a sweterek ma ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ; ) my już obserwujemy , odwdzięczysz się ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik to marzenie!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie tu! Balerinki i kokarda *.*


    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Można wygrać prześliczny naszyjnik.
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupuję w sklepach typu "po 4zł", ale podobno dostępne są także na allegro.
    do tej pory spotkałam się z 4wersjami zapachowymi: gruszka, kiwi, wiśnia i chyba mango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce wszystkie ! :) dziękuje za odpowiedź - expresowo :)

      Usuń
  9. dziekuje Wam Kochane - jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w Twoich bucikach kochana ! stylizacja świetna, stylowa i na luzie, to lubię ;) !

    OdpowiedzUsuń
  11. A w jaką lustrzankę zamierzasz się zaopatrzyć ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o nikonie d3000 albo d3100, ale od razu mówię jestem laik w tych sprawach ;P

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz, świetne połączenie koloru sweterka (śliczny) i lakieru do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladnie ;) nie martw sie, ja zawsze mam problem z doborem stroju kapielowego ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz:) ja też nie mogę się zmobilizować, a tu już niedługo sesja;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawik bardzo mi się podoba... bez kurtki :):) Sweterek bomba. No i ta torebeczka..ach :) Cudnie, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz! ;) niby tak zwyczajnie, a jednak jest to COŚ!;) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. taaak! różówe też boskie, prędzej czy póżniej kupię je!
    ukradłabym ci torebeczkę! szukam małej białej! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i może ja na białe się skuszę :)? Niestety malej białej nie widziałam :(
      pozdrawiam

      Usuń

Każde słowo będzie cenne ;)