niedziela, 8 lipca 2012

Sunday

Pogoda normalnie nas rozpieszcza ! Czuję się fantastycznie - i naprawdę chce się żyć ! Mam ochotę łapać każdy promień słońca, popijać zimną lemoniadę i korzystać z każdej chwili.
Udało mi się w weekend wyjechać po za Wrocław do rodziców i spędzić parę chwil z dala od wielkiej aglomeracji.
Jutro niestety od samego rana wybieram się na testy na Mgr, a potem pobieranie krwi :/ Aszz - ukłucie komara ? tak to tłumaczą ?

Z racji tego,że następne kilka dni ma być takie wspaniałe, mam zamiar wykorzystać to jak się tylko da !

Z aparatem się nie rozstaję - jest to teraz moje cudeńko !
A na dzisiaj skromny zbiór zdjęć - a'la cyganeczka ;)







 spódnia - NEW LOOK, top - H&M, sandałki - PAROFIS, torebka - MOHITO, okulary - ? , wisiorek - H&M

8 komentarzy:

  1. spódnica świetna, wyglądasz bardzo fajnie :

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała inspiracja, genialna!!!
    pięknie kochana:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jak zawsze:):*:*:**:*:!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit! Jak dla mnie taka pogoda jest idealna, chociaż większości osób to przeszkadza. Fajny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie i kobieco ! fajny blog obserwujemy ? ;> zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent brief and this article helped me alot. Say thank you I looking for your information and my seotons.
    jeux de barbie
    jeux de football
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)