czwartek, 31 maja 2012

Exhausted

Na samym początku chciałam podziękować wszystkim obserwującym - bo jest już Was 14 osób! Z czego się niezmiernie cieszę - dodatkowo przekroczyliśmy liczbę 500 osób, które tutaj zaglądały :)

Pogoda na dworze jest okropna, ja zaraz uciekam na ostatnie zajęcia, mam nadzieję,że będą zaliczone i o godzinie 18:35 ogłaszam rozpoczęcie wakacji (nie licząc egzaminu 18 czerwca ;))! Uhh jak ja się cieszę !

Jestem już chyba po 3 energetyku i 3 kawie ( nie spałam do 3, a wstałam przed 8, wczoraj niestety tak samo), brak snu uderza mi do głowy, ale muszę jeszcze wytrzymać.

Chciałam zachęcić wszystkich do brania udziału w konkursie Madame-Bijou KLIK!, ponieważ do wygrania jest przepiękna bransoletka !

A do tego wrzucam swój kogiel mogiel :)


8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie ;* fajny kolaż :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, świetne zdjęcia, ostatnie najlepsze. ^ ^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie jak bumerang znów wracają myśli czy nie zrobić sobie akryli i chyba jednak się skuszę na urodziny i zrobię sobie taki prezent :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie piękna ta bransoletka Kelly Mellu, nie miałam rpzyjemności nigdy ich biżuterii widzieć na żywo, czy jest trwała?
    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten Twój kogiel mogiel kochana ; )!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rozdanie, na pewno wezmę udział :) haha kamerkowe, śmieszne zdjęcia są najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne okulary, thx za info o rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)