środa, 23 maja 2012

     Jest mi bardzo przykro,że ostatnio nie miałam nawet czasu, aby dodawać częściej jakieś posty , pomimo,że miałam wiele do "powiedzenia". Ale chyba każdy z nas rozumie słowo "sesja" i nic więcej nie trzeba dodawać. Tym bardziej,że 18 czerwca mam egzamin inżynierski.
Ale mam nadzieje,że najgorsze już za mną i wreszcie będę mogła częściej dzielić się z Wami "wszystkim"!

    Na dzień dzisiejszy przygotowałam wygodną ( bo na płasko) stylizację. Jest goooorąco,ale w ogóle mi to nie przeszkadza. Niech tak trwa i trwa!Mam ochotę wylegiwać się na słońcu i już chyba tylko czekam na weekend! No,ale przecież - jakby inaczej miało być. Temperatura od jutra ma spadać, chociaż tyle ,że do ok 20 stopni.

    Ostatnio byłam w sklepie Nikona - jakie te wszystkie lustrzanki są cudowne ! Mam nadzieję,że już niedługo będę miała takie swoje cudo.

   A macie jakieś plany na wakacje ? Bo ja bym bardzo chciała - gdziekolwiek ! Byle by ciepło ;)
  









bluzka - BERSHKA, spódnica - H&M, katana-STRADIVARIUS, bransoletka- APART, kolczyki - IAM, sandałki -ZARA

    

9 komentarzy:

  1. Oryginalne buciki i ladna bluzeczka. Ladnie ci w tym ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz;)mam podobna bransoletke;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I zmuszę się, bo nikt inny za mnie tego nie zrobi :(( niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny lakier na paznokciach od stóp i bokserka. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka masz piekna bluzke:D jak na Ciebie szyta:D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te sandałki, a bokserka jest świetna, bardzo dobrze w niej wyglądasz :0

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)