sobota, 5 maja 2012

Zawirowanie

    Na samym początku chciałam podziękować za wszystkie pozytywne i bardzo miłe komentarze,
dzięki którym mam uśmiech od ucha do ucha ;) ! 
Nie spodziewałam się, że ktoś tu będzie zaglądał - a jednak ! Aż po prostu mam ochotę pisać,pisać,dzielić 
się z Wami tymi miłymi chwilami,wspomnieniami, które wcale nie muszą być ulotne.

    Powiem szczerze,że odkąd założyłam bloga mam co róż to nowe pomysły na kolejne notki.
Jak już coś wymyślę w swojej pomysłowej głowie to mam już kolejne. 
Czy Wy też macie z tym problem ;)? 

    Więc właśnie - dzisiaj miało być "neonowo", ale wykorzystując to,że zaskoczyła mnie 
 (oczywiście pozytywnie) pogoda więc będzie "outfitowo". Ha! - i co za sceneria ;) Wręcz "balkonowo". 

   Naprawdę długo wahałam się czy kupić te buty, chodziłam przymierzałam,ale wciąż te same pytania : 
Po co ci tyle butów? Szkoda teraz kasy! Twój portfel tego nie zniesie! Aż pewnego razu wchodzę 
do sklepu razem z Mamą - "Mamo zobacz te buty,bardzo mi się podobają,ale nie wiem ...Sama oceń" 
- " Naprawdę są ładne. Weź przymierz." - Po 5min - Kup je ! I tak oto stałam się ich posiadaczką ;) Spontaniczne zakupy mają swój urok, ale czy zawsze?Ostatnio coraz częściej muszę przejść 
paredziesiąt razy obok rzeczy zanim ją przymierzę, a potem pogłowić się zanim ją kupię. Ale to się chyba nazywa przemyślany zakup ? :)
Następnym razem musi być już neonowo. Koniec kropka!






 Bluzka,spodnie,buty - ZARA, torebka - RIVER ISLAND, bransoletka - I'AM, okulary - DIVERSE, pasek - H&M

10 komentarzy:

  1. kocham te buty! :)

    http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze mama powiedziala ze jej sie podobaja i ze je kupilas bo sa rewelacyjne :-)
    życzę wiele uśmiechu a w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, ale dodawaj troszkę większe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są cudo0wne!!! chcemy więcej zdjęć;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne! nie dziwię się, że się im nie oparłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko!!!!!! Obłędne buty!!!

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:)!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stroje, elegancja francja! ;d


    zapraszam do siebie, zachecam do komentowania
    look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)