czwartek, 3 maja 2012

Nice Day

      Dzisiaj kolejny piękne dzień - z tym,że nie jest już tak upalnie, ale o wiele przyjemniej jeżeli chodzi o kwestię "istnienia". Postanowiliśmy więc nie tracić czasu i wybrać się na mały spacer do Parku Południowego. I nie tylko my na taki pomysł wpadliśmy. Moim zdaniem jest to wyjątkowe miejsce dla każdego. Tym bardziej,że wszystko wkoło zrobiło się zielone. Uwielbiam tam przesiadywać i obserwować (szczególnie psy, a można tam spotkać chyba wszystkie mozliwe rasy świata). Tym razem była wersja bez kocyka,ale równie przyjemna. Jutro już niestety mam zajęcia na 7:30 (kto potrafi wstawać o tej porze?!). Ale za to weekend na wyciągnięcie ręki!
    Spacer obudził w nas chęć jedzenia, więc właśnie pichcę pysznego, duszonego dorsza. Mniam ! Kiedyś wstawię tutaj mój przepis ;) Może nie wspominałam ,ale uwielbiam gotowanie ! Szczególnie robienie "coś z niczego". Ostatnio wzięło mnie na zupy. Łatwo , szybko i jak smacznie ;)









 bluzka,spodenki- STRADIVARIUS, torebka-QUAZI, buty-allegro, bransoletki-NEW LOOK,motyl-H&M
   


     

13 komentarzy:

  1. świetne szorty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrafię wstać o tej godzinie! ja! a nawet i jeszcze wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na szczęście jeszcze nie schodzi, chociaż wątpię abym opaliła się tak, żeby mogła schodzić :P Szczerze polecam Masło Lemon, chociażby za zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak myślałam,że do takiego stanu mi daleko, a tu proszę ;). Następnym razem zobaczę czy w "mojej" Biedronce są jakieś czy już wysprzedane ;)

      Usuń
  4. Mmmm no dorsza to bym zjadła chętnie! :) ładne zdjęcia. Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic trudnego w jego wykonaniu ;) Trzeba mieć jedynie dobre chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się bluzka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mm, duszony dorsz musi być pyszny;)
    uwielbiam kolor tej bluzki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne zdjęcia:) ładna dziewczyna z Ciebie:)
    również obserwuję i zapraszam częściej do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz! :)
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)
    narobiłaś mi smaku i teraz mam ochotę na jakąś rybę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to narobię jeszcze większego - na dniach mam zamiar robić duszonego łososia w sosie cytrynowo-musztardowym ! ;)

      Usuń

Każde słowo będzie cenne ;)