środa, 2 maja 2012

Nie lubię powrotów

      I niestety trzeba powolutku zbierać się do domu. Ten czas leci jakby ktoś go wciąż gonił. Też tak czujecie?
Będzie bardzo mi brakowało tego widoku na góry, spokoju. Ale niestety obowiązki wzywają.
       Podsumowując wyjazd: przepiękna pogoda, Śnieżka zdobyta (w balerinkach! ), spalone ręce i szyja (jak zawsze), wypoczęta, z mnóstwem energii na najbliższy miesiąc! Mam nadzieję, że uda nam się wrócić tutaj jeszcze w te gorące dni (czas w sumie mamy do sierpnia ;)).
      Gdy tylko wrócę do domu przygotuję mały fotoreportaż z naszego wyjazdu ;) Udało mi się zrobić parę fajnych zdjęć. Teraz pozostaje jeszcze tylko pomysł na resztę czasu. W końcu jeszcze 5 dni wolnego.
   
       A Wam jak mija wolny czas ?

 w drodze na Śnieżkę ;)

    Zauważyłam,że na stronie Deezee jest promocja (aż 50%!) na buty koloru niebieskiego(ostatnio były różowe), więc warto skorzystać (buto-manka ;P) !
    
         
   
      


3 komentarze:

  1. mnie tez wiecznie brakuje czasu. Chyba dla większości doba powinna trwac 48h a i tak byłoby mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też brakuje mnie sporo czasu

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)