czwartek, 10 maja 2012

Korzyści z windy

    Nie ma chyba nic gorszego jak brak aparatu w domu... Wczoraj bardzo chciałam Wam pokazać nową stylizację, ale nie miałam jej czym uchwycić... Dzisiaj byłoby podobnie, ale to już niedopuszczalne tyle się nie odzywać ! ;) Więc nie mając wyjścia - zdjęcia są robione telefonem...Grr! Ale...Dobre i to.

    Dzisiaj odbył się pochód juwenaliowy na wrocławskie teki. Było strasznie gorąco! Studenci dopisali obecnością i wspaniałymi strojami. Ja niestety nie szalałam , a jedynie przeszłam się wraz z koleżanką. Potem zrobiłyśmy sobie mały spacer na Pergolę. Jak tam jest pięknie o tej porze roku ! Polecam wszystkim - jak Wrocław to i Hala Ludowa.
  
   Na zwieńczenie tego upalnego dnia popijam zimne Karmi. Niestety weekend ma być zimny, ja na szczęście mam szkolenie taneczne w sobotę i w niedzielę, więc nie będę żałować straconej pogody. A Wam jak zapowiada się weekend ;)?

   P.S. Chciałabym kupić lustrzankę, czy macie jakieś propozycje :)?














kurtka - STRADIVARIUS, bluzka- NEW YORKER, szorty - STRADIVARIUS, okulary -DIVERSE, torebka - BERSHKA, balerinki - ALLEGRO

3 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, a zdjęcia robione telefonem czy aparatem- nie ma znaczenia, ważne że pamiętasz o blogu. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Juwenalia od srody, ajjj jak ja sie nie moge doczekac! :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)