wtorek, 29 maja 2012

Orange

Na dzisiaj przygotowałam outfit w kolorach : brąz, pomarańcz, czerń. Uwielbiam tą kolorystykę tym bardziej,że mogłam założyć swoje ukochane szpilki z Zary. Do tego wygodna tunika, która w zimie sprawdzała się do kozaków, a teraz do szpilek i leginsów. Czyli i wygodnie i elegancko.
Na zdjęciach możecie zauważyć moją nową pomadkę w odcieniu pomarańczowym, na którą polowałam już jakiś czas. Padło na INGLOT nr 822. Po raz pierwszy mam kolorową pomadkę, która nie zostaje na zębach ;)











tunika - ZARA, leginsy - H&M, szpilki - ZARA, torebka- BERSHKA

10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) buty strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.
    Tunika to po prostu cudoo !

    zapraszam
    http://fashion-andstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka mi się podoba;)
    ładny kolor włosów!
    zapraszam do siebie;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, masz rację, mówiłaś że nie warto i się sprawdziło! :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i śliczna pomadka. Ja rok temu kupiłam pomarańczową, tylko moja jest taka naprawdę pomarańczowa i aż wstydzę się nią malować. ^ ^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty! i wyglądają na niezbyt wysokie, co też jest plusem. szkoda,że ja nie mogę sobie kupić żadnych butów w zarze. mam za małą nogę :)

    Przy okazji zapraszam na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych szpileczkach...będą śnić mi się po nocach, są tak piękne!

    pianek isana też nie lubię, najbardziej odpowiada mi żel Sensual Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czy te buty z Zary są wygodne? Boję się,że stopa mi się w nich będzie szybko męczyć :/ Dasz radę w nich chodzić cały dzień?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowo wyglądasz!! Fajny zestaw i piękna Ty :) Super:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)