wtorek, 15 maja 2012

Full of colors

W prawdzie pogoda nas przestała rozpieszczać, ale za to u mnie pełno nowych kolorów! I chodzi tutaj o lakiery do paznokci. Tak , tak właśnie. W sklepach można teraz zaleźć pełno takowych w przepięknych kolorach, które po prostu zapragnęłam mieć ! Na moje szczęście "te tańsze" marki nas nie zawodzą, a wręcz przeciwnie - ROZPIESZCZAJĄ ! Nie wiedziałam już sama jaki kolor brać, bo odkąd ściągnęłam żel z pazurów mogę je non stop malować na różne kolory. I żadnego koloru sobie nie odmawiam ;)



Po za tym do mojej kolekcji butów trafiły prześliczne różowe lakierki-balerinki.




   Wczoraj miałam ochotę na założenie "kujonek". Wygląda się troszkę jak brzydula, ale moim zdaniem każdemu takie okulary dodadzą uroku. A Wy co o nich myślicie :)?




Życzę Wam miłego tygodnia , bo ja mam mnósssssstwo nauki.... Buziaki !

10 komentarzy:

  1. Lubię ten typ okularów , każdy może w nich wyglądać dobrze . Dlatego gdy wybierałam okulary korekcyjne wybrałam taki model . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze baletki i okulary <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te balerinki:)
    eh, ja też mam duzo nauki, tylko jakoś zebrać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam balerinki! Cieszę się, że w modzie są pastele. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne lakiery, a te buciki... też chcę takie! :) Co do tych okularów- nie pasują one każdemu, gdybyś zobaczyła jedną z moich klasowych koleżanek z byłej klasy to byś oniemiała. ^ ^

    Pozdrawiam!

    P.S. Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://itspaulinab.blogspot.com/2012/05/konkurs.html! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie lakiery:*:*:*:*:*:
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!:*

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo będzie cenne ;)